Το ημερολογιο του πολεμου
![]() | Σεπ 1939 | ![]() | ||||
| 1939 | 1940 | 1941 | 1942 | 1943 | 1944 | 1945 |
| Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
| 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
| 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Σαν σημερα 16 Δεκεμβριου
Τελευταια Αρθρογραφια
Εισοδος Μελων


To 1935 ξεκίνησε η κατασκευή του Hipper, του πρώτου από τα βαριά καταδρομικά του Kriegsmarine, μετά την αγγλογερμανική συνθήκη που υπογράφηκε τον Ιούνιο του ίδιου έτους. Το δεύτερο θα ήταν το Blücher, και το τρίτο το Prinz Eugen. Δύο ακόμα σκαφών η κατασκευή δεν θα ολοκληρωνόταν ποτέ. Αν και αυτά τα πλοία είχαν σχεδιαστεί για να αντιμετωπίσουν τα γαλλικά καταδρομικά η μοίρα τους ήταν άλλη.
Χωρίς να έχουν κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, ήταν πολύ ισορροπημένα πλοία. Η σχέση πλάτους/μήκους ήταν πολύ αρμονική και κατάλληλη για τον Ατλαντικό. Το εκτόπισμά τους ήταν 18.000 τόνοι, το μήκος τους 212 μ. και το πλάτος τους 22μ.
Η θωράκισή τους ήταν ικανοποιητική και το πλοίο εξαιρετικά ανθεκτικό. Οι πύργοι είχαν μέγιστη θωράκιση 105 χλστ. Και η γέφυρα 150 χλστ.
Ο οπλισμός τους αποτελούνταν από 8 πυροβόλα των 200 χλστ., σε τέσσερις διπλούς πύργους, με μέγιστο βεληνεκές τα 35.000 μ. και τρεις βολές ανά λεπτό. Το σύστημα στόχευσης ήταν εξαιρετικό και η ακρίβεια των βολών μοναδική. Ο αντιαεροπορικός οπλισμός τους περιλάμβανε 12 πυροβόλα των 105 χλστ. Και αρκετά των 37 και 20 χλστ.
Η μέγιστη ταχύτητα ήταν 32,5 κόμβοι και η αυτονομία 8.000 μίλια. Το σύστημα προώθησης ήταν το πιο ευαίσθητο τμήμα του πλοίου και χρειαζόταν διαρκή και προσεκτική συντήρηση. Το πλήρωμα έφτανε τους 1.500 άντρες.
