Το ημερολογιο του πολεμου
![]() | Σεπ 1939 | ![]() | ||||
| 1939 | 1940 | 1941 | 1942 | 1943 | 1944 | 1945 |
| Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
| 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
| 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Σαν σημερα 16 Δεκεμβριου
Τελευταια Αρθρογραφια
Εισοδος Μελων


Το Fulmar ήταν ένα ναυτικό διθέσιο μαχητικό οπλισμένο με 8 πολυβόλα Browning των 7,7 χλστ., τέσσερα σε κάθε πτέρυγα. Ήταν ασυνήθιστο για ένα διθέσιο να μην έχει πίσω πολυβολητή για τη θέση του παρατηρητή ή του ασυρματιστή. Το πρωτότυπο πέταξε για πρώτη φορά στις 4 Ιανουαρίου 1940 και μέχρι το τέλος του ίδιου χρόνου η έκδοση Mk.I ήταν σε υπηρεσία. Τα πρώτα 250 αεροσκάφη ήταν εξοπλισμένα με τον κινητήρα Rolls-Royce Merlin VIII των 853kW ενω τα επόμενα 350 με τον κινητήρα Merlin 30 των 969kW. Μέχρι το τέλος του πολέμου είχε αποκτήσει πολλούς ρόλους όπως:συνοδεία μαχητικών ή βομβαρδιστικών,αναγνώριση και μερικές φορές νύχτερινο μαχητικό.
Το Fulmar είχε ουσιαστικά τον ίδιο κινητήρα και εξοπλισμό, όπως τα πρώτα Spitfires, αν και ήταν πολύ βαρύτερο και αποτελούνταν από ένα επιπλέον μέλος του πληρώματος. Ο σχετικά ελαφρύς οπλισμός του και η μικρή ταχύτητά του επέτρεψε σε πολλά γερμανικά και ιταλικά βομβαρδιστικά να ξεφύγουμε με περιορισμένες ζημιές
